duminică, 11 aprilie 2010

cine n-are batrini....

bloc pe 1 mai. bucuresti.4 apartamente pe palier.locatari - 3 babutze vesele si in putere (peste 75 /respectiv peste 85 decana de virsta) .in al 4-lea mai stau doar duhurile..ingerii..etc.

azi dimineata cele doua de 75 si 78 ieseau la plimbare cind deschide usa furtunos decana de virsta si spune :

-Ati vazut draga ,ce ghinion? sa se intimple tocmai la polonezi si sa ne ocoleasca pe noi??

-Da, al nostru n-are nici macar o zgirietura!!!

am luat-o deoparte pe cea mai tinara (75 / adica pe mama) stiut fiind ca influentele nefaste ale anturajului..etc.

si m-am simtit datoare sa le zic ca e saptamina luminata bla bla.am fost trmisa sec dar politicos la plimbare.
am propus sa le duc la biserica (doreste cineva?? sunt cu masina ..)
atunci veterana a lovit scurt sub centura :

-nu draga.mi se pare ca in perioada asta Dumnezeu se tine de fleacuri...

5 comentarii:

  1. ieri ii spuneam sotului meu (macabru si desigur de prost gust ) ; vezi,incep sa seman cu Allison Dubois din Medium,dau rateuri, fac confuzii, premonitia mea (pentru ca chiar stiusem ca se va intampla un asemenea accident )e mai la nord ...am gresit latitudinea ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca nu asta ar fi fost solutia. Adica, ulterior nu m-as fi simtit mai bine. Avand in vedere ca jumatate de romani au votat cu el (din cei care au fost la vot), nu la el e principala problema, ci la ei. Am avea nevoie de vreo 28.000 de TU-154 ca sa intre toti, de niste ceata, si de niste piloti orgoliosi care sa insiste sa aterizeze... Poate ca sunt excesiv de cinic, dar avand in vedere ca nici din "opozitie" nimeni nu vine cu ceva concret, milioanele alea nu au cum sa-si schimbe opinia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna de 85 de ani are dreptate si nu este singura care gandeste asa.
    Eu am auzit astazi o babuta care spunea ca Dumnezeu ii vrea doar pe cei buni. Pe cei rai ii mai lasa, le mai da o sansa, poate se schimba. Multa rabdare are Dumnezeu.
    Vreau sa va adaug in blogroll.

    RăspundețiȘtergere
  4. @theo multumesc
    @dragos..am ris pe ziua de azi.thx

    RăspundețiȘtergere
  5. Visu’ Lu’ Boc Cel Mic

    La umbra de bonsai nipon, un Boc mic vegeteaza,
    Si ascultandu-l pe Salam, maret destin viseaza.
    In bataliile ce vin cu ostile batrane,
    Biruitor in veci va fi, catane va rapune.

    El este Cezar-ul roman, cand galii ii invinge
    Sau Alexandru Macedon, pe persi cand ii infrange.
    E Napoleon-ul din Egipt, luptand cu mamelucii
    Sau Stefan Sfant, cand la Vaslui, se razboia cu turcii.

    E general sau imparat, e rege, mai nou e presedinte
    Ochi pentru ochi avand in gand si dinte pentru dinte.
    Profesori cad suvoi pe camp, cand coasa manuieste
    Si bugetari, doi cate doi, securea de-i luceste.

    Se vede-n vis eminescian, nemuritor si rece,
    Privind de sus la boborean, in viata cum se trece.
    E mic de stat, liliputan , dar varsator de sange
    Cand ordonante da in draci si biruri grele strange.

    Deodata insa-un hahait loveste ca Furia
    Si-o voce dura, de stapan, ii curma reveria:
    - Ce faci Emile, iar visezi cand imi asculti maneaua?
    Hai, mars d-aci si-adu-mi la pat tucalu’ si cafeaua!

    Morala:
    De esti Boc si dobitoc, sa nu te-ncrezi in Guta
    Ca vine Basea cel Voinic si-ti trage drept sub…barbie!
    (autor, Marcus)

    RăspundețiȘtergere