sâmbătă, 17 aprilie 2010

mii de minute

nu mai stiu daca m-am trezit din somn sau am iesit cu greu dintre rotile unui tren care ma traversa.
oricum,la fel de odihnitor.
deci asa arata dimineata...nu mai stiam.se face lumina incet-incet ? ahaaa...lumina cit sa vad lucrurile astea care deodata nu mai sunt ale mele.le string.
mobila nu sta bine.mai tirziu.o mut.e ceva in plus..sper sa nu fiu eu!
sa fac ordine pina nu mi se trezeste memoria.
cafea.n-am nimerit-o.e prima oara cind n-o nimeresc de cind beau davidoff.de vreo 6 ani..incepe bine :(
imi trebuie alti adidasi.niciodata nu poti fugi indeajuns de bine de ziua de ieri cu adidasii de ieri.
zdrobita dar ordonata.ca-ntr-un banc : obosita da' degeaba.
in fine,stam fata-n fata.eu si weekendul(ca un dulap plin care sta sa se prabuseasca,sa-si verse mii de minute pe jos..ca in reclamele la telefonia mobila)
ma asez la laptop sa comunic lumii nimicul(nu asta-i blogareala?!?)
ce frumos miroase..e liniste..ce frumos miroase? adica ce?...ooo...e pipa.
stam fata in fata - amenintarea weekendului e un fleac.pipa e ..nemarginirea.
de la pipa asta au inceput toate.in pipa e si dulapul cu minute care sta sa cada peste mine,e si trenul care ma traversa gratios.pina si adidasii de ieri.
parca aveam destula benzina...nu ca sa dau foc.in rezervor.sa plec dara..
am sa scriu cu un cui pe perete :eu aici nu ma mai intorc niciodata.
aici,in mine.
oare cit dureaza niciodata? oamenii au dilema asta..doar putini..foarte putini..stiu exact cum sa-l faca definitiv.
eu aici nu ma mai intorc...

Un comentariu: